0

مشتری مداری

در موسسه حقوقی ما، مشتریان محوری و ارزشمندی هستید که همواره در اولویت اول ما قرار دارید. با تکیه بر تجربه و تخصص تیم حقوقی ما، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین خدمات حقوقی را برای شما ارائه دهیم. اعتماد شما و رضایت شما از خدمات ما، انگیزه‌ی ما برای بهبود و پیشرفت بیشتر است.

 

در موسسه حقوقی ما، هدف ما ارائه راهکارهای حقوقی مناسب و سازگار با نیازهای شماست. با بررسی دقیق و دقیق موضوعات حقوقی مربوطه، ما به شما راهنمایی حرفه‌ای و دقیق ارائه می‌دهیم تا بهترین تصمیمات حقوقی را اتخاذ کنید.

از آنجایی که مشتریان ما برای ما ارزش بی‌نهایتی دارند، ما به دقت به نیازها و مشکلات شما گوش می‌دهیم و بهترین راهکارهای حقوقی را برای شما ارائه می‌دهیم. اعتماد و رضایت شما، آرمان و هدف اصلی ماست و ما به دنبال ایجاد رابطه‌ی مستدام و موثر با شما هستیم.

اگر به دنبال خدمات حقوقی حرفه‌ای و شفاف هستید، موسسه حقوقی ما آماده است که به شما کمک کند. از اینکه ما را انتخاب کرده‌اید، سپاسگزاریم و ما همواره در خدمت شما خواهیم بود..

8

صحبت مستقیم با یک وکیل

امور اداری

منظور از امور اداری بسیاری از مراجعی که کسب و کارها با آن درگیر هستند مراجع شبه قضایی و اداری است. برای انجام امور اداری لزوماً نیاز به صرف هزینه‌های سنگین وکالت دادگستری نیست؛ چه امور اداری اصولاً با اعطای وکالت به وکیل در دفترخانه اسناد رسمی قابل انجام می‌باشد. به همین جهت مناسب است این امور را بیشتر بشناسیم؛

اقسام امور اداری

امور اداری به دو دسته کلی قابل تقسیم است:

 

اول: اموری که بیشتر مستلزم پیگیری موضوع از اداره مربوطه است؛ مانند اخذ پایان کار از شهرداری یا گرفتن سند مالکیت از اداره ثبت اسناد.

 

دوم: اموری که نیاز به طرح ادعا یا دفاع در مراجع اداری یا شبه قضایی دارد. برخی از مراجع اداری یا شبه قضایی عبارتند از:

 

هیئت‌های مرتبط با اختلافات مالیاتی؛ نظیر هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر حل اختلاف مالیاتی، شورای عالی مالیاتی و هیئت موضوع ماده 251 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم؛

هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف کارگر و کارفرما؛

هیئت‌های بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی؛

کمیسیون‌های بدوی و تجدیدنظر رسیدگی به اختلافات گمرکی؛

کمیسیون‌های موضوع بند 20 ماده 55، 77، 99 و 100 قانون شهرداری؛

هیئت حل اختلاف موضوع ماده 38 آیین‌نامه معاملات شهرداری؛

هیئت نظارت ثبت و شورای عالی ثبت؛

هیئت حل اختلاف قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی؛

شورای رقابت؛

هیئت رسیدگی به شکایات قانون برگزاری مناقصات؛

شورای عالی فنی (موضوع ماده 53 شرایط عمومی پیمان)؛

هیئت داوری بازار اوراق بهادار

همکاران ارجمند ما در موسسه حقوقی شریف در حوزههای مالیات، تأمین اجتماعی، پیمانکاری، گمرک، حقوق کار و … مفتخر به ارائه خدمات در امور اداری است.

ادامه مطلب …
2

ثبت تغییرات شرکت

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت

 

صاحبان شرکت‌ها یا مؤسسات ثبت‌شده ممکن است پس از ثبت، تصمیم به انجام تغییراتی در شرکت بگیرند. برای هر نوع تغییر در شرکت، لازم است جلسه‌ای برگزار شود تا تصمیم نهایی توسط صاحبان شرکت اتخاذ شود. پس از آن، این تصمیم باید به اداره ثبت شرکت‌ها اعلام گردد تا تغییرات مربوطه به ثبت برسد و به تمامی افراد حقیقی و حقوقی (مانند اداره مالیات، روزنامه رسمی، روزنامه‌های کثیرالانتشار، بانک‌ها و غیره) اطلاع‌رسانی شود.

ادامه مطلب …
2

ثبت برند وعلامت تجاری

ثبت برند یا علامت تجاری یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت هر کسب‌وکاری است و موسسه حقوقی شریف به عنوان یک مشاور معتبر در این زمینه، تمام تلاش خود را برای همراهی شما در این مسیر به کار می‌گیرد. شرکت‌ها و کسب‌وکارهای موفق در سراسر جهان با ثبت علامت تجاری، به دنبال ایجاد هویت منحصر به فردی برای خود و حفاظت از حقوق مالکیت فکری خود هستند. با توجه به وجود رقبای متعدد در بازار، حفاظت از برند شما اهمیت ویژه‌ای دارد. این موضوع می‌تواند به جلوگیری از کپی‌برداری و استفاده نادرست از محصولات شما کمک کند و انحصار تجارت شما را تضمین نماید. بنابراین، ثبت برند به عنوان یک اقدام ضروری برای حفاظت از هویت تجاری و حقوق شما توصیه می‌شود.

ضمانت بازگشت وجه ثبت برند در 30 روز

موسسه حقوقی شریف با کادری مجرب و متخصص، تمامی مراحل فرآیند ثبت علامت تجاری را از ابتدا تا انتها برای شما انجام می‌دهد. ما با تأکید بر شفافیت، دقت و سرعت بالا، به شما اطمینان می‌دهیم که در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند ثبت برند، 100% وجه پرداختی شما طی 30 روز به شما بازگردانده خواهد شد. با ما همراه باشید تا برند خود را با اطمینان کامل ثبت کنید و از حقوق قانونی خود بهره‌مند شوید.

 

ادامه مطلب …
2

فروش مجتمع تجاری در آلمان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب …